گروه هنری نگارنامه در فرهنگسرای ابن‌سینا، «انعکاس» را به نمایش گذاشتند.

فاطمه محلاتی مدیر داخلی گروه آموزشی، پژوهشی «نگارنامه» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش یک گروه هنری است که تقریباً 40 اثر ارائه داده و علاقه‌مندان به عکاسی و دانشجویان هنر در کنار اساتید به عرضه آثارشان پرداختند.

وی افزود: هسته اصلی گروه هنری ابتدا از سایت نگارنامه شکل گرفت و دانشجویان رشته هنر جذب آن شدند، بعد با گسترش این سایت و اتحاد بیشتر اعضا، در شبکه‌های اجتماعی گروه‌هایی را زیر نظر اساتید هنر تشکیل دادیم و به این ترتیب آثار رسیده از اعضا را پس از بررسی به نمایشگاه آوردیم.

وی خاطرنشان کرد: تکنیک کارها متفاوت است و سبک‌ها بیشتر رئال و امپرسیونیسم هستند. همچنین هدف از برپایی نمایشگاه حمایت از تازه‌واردان و کشف استعداد‌های جوان است.

محلاتی اظهار کرد: نکته جالب توجه این است که از روز افتتاحیه تا الان دانشجویان و علاقه‌مندان به عکاسی با هم بیشتر شده و راجع‌ به سبک‌ها و علم روز عکاسی به بحث و گفتگو پرداخته‌اند که این موجب افزایش سطح آگاهی آنان شده است و مخاطبان هم با تماشای این بحث‌های علمی جذب این وادی شده‌اند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل سه بخش «انعکاس بیرونی»، «انعکاس درونی» و «انعکاس جنبی» است که تا پایان هفته در فرهنگسرای ابن‌سینا میزبان علاقه‌مندان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار