92 تن آهن مسروقه از مخفیگاهی در حاشیه شهر اصفهان کشف و سارقان آن دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ ستار خسروي رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در اين باره گفت: يكم شهريور ماه امسال يكي از شهروندان اصفهاني با حضور در اين پليس در شكايتي عنوان كرد كه خودروي تريلر حامل 23 تن آهن را از مقابل منزلش به سرقت بردند كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات انجام شده مشخص شد اين تنها سرقت آنها نبوده و سارقان سه محموله ديگر را نيز به شيوه مذكور سرقت كردند كه نشان مي داد اين سرقت ها توسط يكي از باند هاي حرفه اي صورت گرفته باشد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: سارقان در شهر به تعقيب خودرو ها مي پرداختند و زماني که راننده ماشين با بار محموله براي استراحت به در منزلش مي رفت آنها از فرصت استفاده كرده و با شگردي خاص خودرو را روشن و آن را به سرقت مي بردند.

رئيس پليس آگاهي استان عنوان داشت: سرانجام با اقدامات ويژه پليسي و اشرافيت بر روي سارقان حرفه اي و سابقه دار ماموران توانستند هويت متهمان را به دست آورده و ظرف يك هفته از وقوع اولين سرقت انها را در مخفيگاهشان در يكي از محله هاي شهر اصفهان دستگير كردند.

سرهنگ خسروي اظهار داشت: متهمان سه نفر 27 تا 30 ساله و معتاد به مواد مخدر از نوع شيشه هستند كه پس از دستگيري به چهار فقره سرقت محموله بار ميلگرد و آهن اعتراف كردند.

رئيس پليس آگاهي استان خاطر نشان كرد: با اعترافات متهمان محل نگهداري بار مسروقه در يكي از انبارهاي حاشيه شهرستان برخوار استان شناسايي و چهار دستگاه خودروي تريلر حامل 92 تن آهن مسروقه به ارزش دو ميليارد و 200 ميليون ريال را كشف كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه تمامي اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد عنوان داشت: در اين زمينه هر سه متهم دستگير شده با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند. 


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، آهن ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.