همدان؛

صادرات 5 میلیون دلار کالا امسال از گمرک همدان

رئیس سازمان صنعت و معدن استان همدان از صادرات ۵۴ میلیون و 289 هزار دلار کالا از این گمرک همدان به 22 کشور جهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا متین گفت: این کالاها با 460  هزار تن وزن در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی 11 درصد افزایش و از نظر ارزش دلاری مشابه سل پیش است.

وی با بیان اینکه در این مدت 46 قلم کالا به 22 کشور جهان صادر شده است، عنوان کرد: این کالاها به کشورهای آلمان، فیلیپین، اسلواکی، هلند، ایتالیا، لهستان، اکراین، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، چین، ترکیه، پاکستان، امارات، عراق، سوئد، هند، مصر، افغانستان، اسپانیا، انگلستان و رومانی صادر شده که این میزان در سال گذشته در مدت مشابه 74 قلم کالا و  22 کشور بوده است.


رئیس سازمان صنعت و معدن استان همدان با اعلام اینکه در این مدت 46 قلم کالا به 22 کشور جهان صادر شده است، عنوان کرد: این کالاها به کشورهای آلمان، فیلیپین، اسلواکی، هلند، ایتالیا، لهستان، اکراین، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، چین، ترکیه، پاکستان، امارات، عراق، سوئد، هند، مصر، افغانستان، اسپانیا، انگلستان و رومانی صادر شده که این میزان در سال گذشته در مدت مشابه 74 قلم کالا و  22 کشور بوده است.

متین گفت: واردات کالا از گمرک همدان نیز در این مدت بیش از 17 میلیون و 392 هزار دلار به وزن سه هزار و 637 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی 14 درصد و به لحاظ وزنی 15 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/س


برچسب ها: همدان ، صادرات ، کالا ، گمرک ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.