رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران گفت: با افزایش پروژه‌ها به دنبال هدفمندی تحقیقات هستیم.

نصرت‌الله رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران در گفتگو باخبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا تعداد پروژه‌هایی که سفارش می‌شود را بیشتر کنیم سفارش پروژه‌های بیشتر باعث هدفمندی تحقیقات می‌شود و نتایج آن بهتر به کار گرفته می‌شود. 

وی در ادامه افزود: خوشبختانه وزاری محترم اولویت‌های تحقیقاتی خود را اعلام کرده‌اند و بخشی از سفارش پروژه‌های‌مان در رابطه با اولویت‌های تحقیقاتی آنها خواهد بود. 

ضرغام تاکید کرد: ضمن اینکه پروژه‌های تحقیقاتی را که می‌پذیریم با توجه به نیاز کشور خواهد بود البته تحقیقات بنیادین جای خود را خواهند داشت و چارچوبی را برای ارزیابی پروژه‌های پژوهشگران تدوین خواهیم کرد. 

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با اشاره به برگزاری کنگره‌های علمی خاطر نشان کرد: به زودی در آذر ماه یک کنگره علمی در رابطه با استعداد یابی و هدایت استعدادها برگزار خواهد شد و در این کنگره 8 نفر از اساتید و دانشمندان برجسته‌ی خارجی و تعدادی از اساتید و دانشمندان ایرانی در این کنگره سخنرانی خواهند کرد.

ضرغام در خصوص گسترش اطلاع رسانی در خصوص حمایت‌هایی که می‌شود، تصریح کرد: در نظر داریم به صورت حضوری حمایت‌هایی که از دانشگاه‌ها انجام می‌دهیم را گسترش دهیم و قطعا با شروع سال تحصیلی بقیه دانشگاه‌هایی که حمایت نشده‌اند مورد حمایت قرار خواهند گرفت. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار