فرماندار کلیبر گفت: باید زمینه ای فراهم نمائیم که از پتانسیل های نماینده مجلس برای توسعه منطقه استفاده بهینه شود.

استفاده از پتانسیل های نماینده مجلس برای توسعه منطقهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فریدون بابایی در جمع کارکنان یک طرح تولیدی گفت: حضور نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی در سمت رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی فرصتی مغتنم برای مسئولین استان و منطقه است تا از این پتانسیل در جهت توسعه اقتصادی منطقه به نحو شایسته استفاده شود.

وی، گفت: برنامه دولت تدبیر و امید توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و ایجاد اقدامات زیربنایی در زیرساختهای این مناطق است که امیدواریم با حمایت و پیگیری نماینده مجلس و همراهی و همکاری مردم و مسئولان بتوانیم گامهای اساسی در رونق اقتصاد منطقه برداریم.

این مقام مسئول، تأکید کرد باید با پرهیز از ارائه خواسته های شخصی کمک کنیم تا نماینده مجلس در سطح کلان پیگیر مسائل و مشکلات منطقه و امورات محوله باشد که قطعاً اگر این امر محقق شود به نفع منطقه و شهرستان خواهد شد.

وی، گفت: باید هدف اصلی ما تعالی و توسعه منطقه باشد و با وحدت و همفکری و تعامل و همکاری و بهره مندی از نکته نظرات آحاد مختلف مردم و مسئولان گامهای عملی و اساسی در تحقق این امر برداریم.

فرماندار کلیبر تأکید کرد: باید فکرها را در کنار هم بگذاریم و با برنامه ریزی مناسب به فکر عمران و آبادانی بیش از پیش این منطقه باشیم.

رئیس کمیته برنامه ریزی کلیبر، همچنین از نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین درخواست کرد پیگیری لازم را در جهت افزایش زیساختهای لازم در ناحیه صنعتی یوزبند کلیبر و ارتقاء آن به شهرک مبذول دارند تا رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و ایجاد طرح های تولیدی و صنعتی افزایش یابد.

وی، همچنین، امام جمعه کلیبر را با نیت خیرخواهانه با محوریت وحدت و همدلی، بزرگترین سرمایه برای شهرستان ذکر کرد و از تلاش های این انسان شایسته و خیرخواه برای توسعه و وحدت و همدلی شهرستان قدردانی کرد.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.