فرماندار خرم آباد گفت: همزمان با هفته دولت در مجموع تعداد 112 طرح در خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد و شرايط اشتغال‌زايي حداقل 70 نفر را فراهم خواهند نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبيب‌اله خجسته‌پور در خصوص افتتاح پروژه‌هاي هفته دولت افزود: این پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر 444 ميليارد و 623 ميليون ريال یعنی حدود 44 ميليارد و 462 ميليون تومان از محل اعتبارات دولتي و تسهيلات بانكي آماده افتتاح شده‌اند.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در بخش‌هاي مختلف عمران شهري، عمران روستايي از جمله اجراي طرح‌هادي، آبرساني روستايي، گازرساني روستايي ، كشاورزي و دامپروري، منابع آب، تكميل زيرساخت‌هاي صنعتي، افزايش سرانه فضاهاي آموزشي، امورحمايتي مددجويان تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي و دهياري‌ها اجرایی شده است‌.

فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: در زمينه آبرساني شهري نه پروژه با اعتباري بالغ بر92 ميليارد ريال افتتاح می‌شود.

وي در ادامه بيان داشت: در حوزه آبرساني روستايي و عشايري نيز تعداد 11 پروژه با اعتباري بالغ بر 31 ميليارد ريال آماده بهره‌برداری است.

خجسته‌پور با اشاره به بهره برداری از دو پروژه در حوزه آبخيزداري عنوان کرد: در زمينه كنترل سيلاب و حفظ خاك اين دو پروژه با صرف اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 890 ميليون ريال طی هفته دولت افتتاح می شود.

وی با اشاره به اجرای 19 پروژه راه روستایی با اعتبار 128 ميليارد و 35 ميليون ريال خاطرنشان کرد: در زمينه عمران روستايي در مجموع 26 پروژه با اعتبار 8 ميليارد و 470 ميليون ريال و 5 طرح هادي روستايي با اعتبار چهار ميليارد و 700 ميليون ريال افتتاح خواهد شد.

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در گازرساني یادآور شد: در این بخش نیز 24 پروژه با هزينه 138 ميليارد و 556 ميليون ريال افتتاح خواهد شد.

خجسته‌پور به افتتاح 8 پروژه در زمينه مسكن روستايي اشاره کرد و بیان داشت: برای ساخت و تکمیل این پروژه‌ها اعتباري بالغ 810 ميليون ريال صرف شده است.

وی یادآور شد: در حوزه عمران شهري 8 پروژه با صرف اعتبار 25 ميليارد و 250 ميليون ريال آماده بهره‌برداری است.

فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: در زمينه مدرسه‌سازي نیز سه پروژه با هزينه اعتباري بالغ بر 5 ميليارد و 790 ميليون ريال طی این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وي در پايان گفت: در حوزه برق‌رساني نيز دو پروژه با اعتبار 8 ميليارد و 122 ميليون ريال افتتاح مي‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
تکمیل اتوبان بین المللی بروجرد _ زالیان