نفرات برتر مسابقات وزنه‌برداری به مناسبت هفته گرامیداشت دولت و یادواره شهدای وزنه بردار مشخص شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به مناسبت هفته گرامیداشت دولت و یادواره شهدای وزنه بردار کردستان میثم محسنی فرد و صلاح الدین حسنی، مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان 15 و 16 سال کشور با شرکت 208 ورزشکار 28 لغایت 30 مرداد ماه در مجموعه ورزشی تختی سنندج برگزار شد.

در این مسابقات وزنه برداران شرکت کننده در اوزان 50 ، 56 ، 62 ، 69 ، 77 ، 85 ، 94 و 94+ کیلوگرم به مدت سه روز بر روی تخته رفتند و با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات و در وزن 50 کیلوگرم در مجموع احسان قیطریه از اصفهان مدال طلا را کسب کرد، مهدی دوبرانی از زنجان مدال نقره را به خود اختصاص داد و علی عبدالعلی زاده از آذربایجان غربی صاحب مدال برنز شد.

در وزن 56 کیلوگرم حسین سلطانی از زنجان مدال طلا را کسب کرد و حسین پاکار از آذربایجان شرقی و روح اله بیرانوند از لرستان عناوین دوم و سوم این وزن را به خود اختصاص دادند.

در وزن 62 کیلوگرم هم اسحاق ذعاب از بوشهر مدال طلا را از آن خود کرد و نیما نعمتی از زنجان و علیرضا کارانیان از کردستان به ترتیب مدال های نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

احمد احمد نژاد از آذربایجان غربی مدال طلا وزن 69 کیلوگرم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد و مهدی پاپی از کرمان مدال نقره و افشین طاهری از خوزستان مدال برنز این وزن را کسب کردند.

در وزن 77 کیلوگرم تقی آقا زاده از اردبیل مدال طلای این مسابقات را بدست آورد و محمد رضا فرج ور از خوزستان و عرفان نجفی از آذربایجان شرقی به ترتیب مدال های نقره و برنز را کسب کردند.

در وزن 85 کیلوگرم محمد مویدی آملی از مازندران صاحب گردن آویز طلا شد و ابراهیم غریبی از اردبیل مدال نقره را بدست آورد و پوریا علی اسکندری از تهران مدال برنز را به خود اختصاص داد.

در وزن 94 کیلوگرم هم علیرضا لطفی از ایلام مدال طلا را کسب کرد و علی غنی زاده از تهران و حسین ملکی از مازندران نیز به ترتیب مدال های نقره و برنز را کسب کردند.

در وزن 94+ کیلوگرم نیز علی داوودی از تهران مدال طلا را کسب کرد و محمد رضا روشنی از تهران و امیر رضا محمد زاده از مازندران مدال های نقره و برنز را به گردن آویختند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.