فرماندار کلیبر با تأکید بر حمایت دولت از سرمایه گذاری در حوزه ی مشاغل روستایی، از واگذاری تسهیلات ارزان قیمت با آسانترین شرایط به سرمایه گذاران در این حوزه خبر داد.

تأکید بر حمایت جدی دولت از مشاغل روستاییبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فریدون بابایی در شورای اداری شهرستان کلیبر با اعلام این خبر تصریح کرد: رشد و توسعه ی اقتصاد بومی و منطقه یی کوتاه ترین و موثرترین مسیر برای پیشرفت ملی است و دولت قصد دارد با ساماندهی مشاغل و صنایع روستایی، از رشد و توسعه ی اقتصادهای بومی و منطقه یی حمایت کند.

وی از ورنی بافی به عنوان یکی از ظرفیتهای بی بدیل اقتصاد روستایی شهرستان کلیبر یاد کرد و افزود: این صنعت با حمایت دولت که به شکل پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، بازاریابی و فروش کالا خواهد بود نقش مهمی در جهش اقتصاد روستایی منطقه ایفا خواهد کرد.

فرماندار کلیبر همچنین با بیان این که ظرفیت نیروی انسانی شهرستان کلیبر تا کنون مغفول مانده است، از برگزاری آیین گرامیداشت چهره های ماندگار شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای انسانی شاخص و برگزیده جزو سرمایه های ماندگار جامعه هستند و گرامیداشت و معرفی آنها به نسلهای جدید در واقع ارایه الگوهای موفق ملموس به نسل جوانی است که در تکاپو برای پیشرفت به دنبال تجربه ها و راههای مفید و موثر است.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.