عضو هيآت رئيسه مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه موقت تهران گفت: امروز نيروي انتظامي، نيرويي خوشنام و خدمتگزار است و مردم ناجا را حافظ جان و مال خود مي دانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حضرت آيت الله " سيد احمد خاتمي" در جمع كاركنان انتظامي استان فارس با بيان اينكه محبوبيت فعلي نيروي انتظامي در بين مردم سرمايه است، افزود: نيروي انتظامي در تراز جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته و اين مايه افتخار و مباهات است.

وي ادامه داد: امنيت پايدار زير ساخت توسعه در ابعاد مختلف ديني، فرهنگي، سياسي و اقتصادي است كه شما خدمتگزاران مردم در نيروي انتظامي تأمين كننده اين امنيت هستيد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اينكه امروز نيروي انتظامي، نيرويي خوشنام و خدمتگزار است، گفت: فرماندهان و مأموران نيروي انتظامي روحيه جهادي دارند و انتظار نيز همين است.

آيت الله "خاتمي" در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تاريخچه نيروي انتظامي افزود: در تاريخ اسلام نيروي تحت عنوان دايره حسبه در حكومت اسلامي امير المومنين علي (ع)بوده است كه اين واحد از با تقوا ترين و پاكترين ها نيروها در جامعه اسلامي آن زمان تشكيل شده بود كه به عنوان ضابطين حكومت، عمل مي كرده اند و اين حركت آغاز نهادي در حكومت علي (ع) بوده كه به تدريج حفظ شده است.

فرمانده انتظامي استان فارس سردار " احمد علي گودرزي" نیز در اين جلسه ضمن خوش آمد گويي و تشريح عملكرد و اقدامات انجام شده خاطر نشان كرد :ماموران نيروي انتظامي سربازان با وفاي ولايت هستند كه خدمت به مردم و حفظ امنيت در جامعه را بر عهده گرفته اند كه در اين راه از هيچ گونه تلاشي دريغ نمي كنند.

انتهای پیام/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
البته بلانسبت همشون نیرویی رشوه بگیر و تلکه کن در کشور