کارگاه آموزشی توجیهی 500 پرسشگر طرح سرشماری بهداشتی و درمانی جمعیت کلانشهر شیراز به همت بسیج جامعه پزشکی در سالن اندیشه مرکز آموزشی درمانی شهید آیت اله دستغیب (ره) شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این جلسه سرهنگ نوروزی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس در خصوص جزئیات و چگونگی ثبت اطلاعات و آمار خانوارها در محل، توضیحات کاملی به حاضران ارایه کرد.

500 نفر پرسشگر در قالب 5 گروه در این کارگاه که از ساعت 8 صبح تا 18 برگزار شد، حضور یافتند.

طرح سرشماری بهداشتی و درمانی شهر شیراز اطلاعاتی از قبیل سرشماری اعضای خانوار، وضعیت بیمه و عضویت در پزشک خانواده شهری از خانوارها پرسیده می شود که همه داده های مورد پرسش، به صورت محرمانه ثبت شده تا بستری برای سنجش شرایط بهداشتی و درمانی خانوارهای شهر شیراز و میزان تحت پوشش قرار گرفتن جمعیت از لحاظ پزشک خانواده و دسترسی به خدمات سلامت ارزیابی شود .

هدف از این سرشماری ارایه بهتر خدمات سلامت به مردم شهر شیراز است و زمان کار پرسشگران مجری این طرح سرشماری از ساعت هشت صبح تا 13 و 16 تا 20 است که مدت زمان پیش بینی شده برای پاسخگویی هر خانوار نیز بین هشت تا 10 دقیقه در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.