شیراز؛

افتتاح طرح های بهداشتی درمانی در فارس

رييس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در هفته دولت چند طرح بهداشتی درمانی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر رحیم رئوفی ضمن تبریک روز پزشک و دهه کرامت با اشاره به دستاوردهای بخش سلامتگفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم ابراز رضایت کردند که اجرای خوب این طرح لبخند رضایت بر لبان مردم نشاند و باعث تلطیف آلام بیماران شد.

وی با اشاره به خدمت رسانی بخش درمانی جهرم ادامه داد: خدمات رسانی بیمارستان ها و کلینیک هنری جهرم با توجه به خدمت رسانی به مردم جنوب فارس و کشور جوابگوی این شهرستان نیست و به زودی برای تسهیل در امر نوبت دهی به صورت اینترنتی و شبانه روزی اقدام می شود.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان 240 تختخوابی جهرم اظهار کرد: در سفر وزیر بهداشت به جهرم، وی بازدیدی از این طرح داشت که با تدبیر دکتر هاشمی این طرح تا آخر دولت یازدهم تکمیل می شود.

دکتر رئوفی ضمن اشاره به در پیش بودن هفته دولت بیان کرد: با توجه به نزديك شدن به هفته دولت طرح های چندین پروژه بهداشتی درمانی خدماتی اعم از یک مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی خیر ساز، 2 خانه بهداشت، 2 پایگاه اورژانس جاده ای و یک سالن اجتماعات با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال در جهرم به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.