حدود 16 هزار نفر جمعیت روستایی مازندران در هفته دولت از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از ساری ، به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ با افتتاح و بهره برداری از 9  پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت 5 هزار و 409 خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر 15 هزار و 600 نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل آبفار استان در گفتگویی پیرامون پروژه های قابل بهره برداری این شرکت اظهار داشت:9 پروژه آبرسانی روستایی شامل 6 پروژه مجتمعی و 3 پروژه تک روستایی در 5 شهرستان گلوگاه،قائمشهر،سیمرغ،محمودآباد و نوشهر طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مهندس مجید عبدالهی افزود: با بهره برداری از این پروژه اهالی 24 روستا با 5 هزار و 409 خانوار و جمعیتی بالغ بر 15 هزار و 600 نفر آب شرب سالم خواهند نوشید.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه ها را 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی عنوان کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها 38 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع،حفر و تجهیز 5 حلقه چاه عمیق،تجهیز و راه اندازی 4 ایستگاه پمپاژ،احداث و نصب دو دستگاه پکیج حذف آهن،احداث 5 باب منبع زمینی و هوایی به حجم 1200 متر مکعب،خرید و نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور و اتاقک کلرزنی-آب ژاول-تابلو برق اجرا شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.