معاون هماهنگي امور عمراني استاندار مازندران گفت مديران با همان ادبيات دفاع مقدس، در راستاي ساماندهي گلزار شهدا تلاش كنند و همه توان و امكانات خود را بكار گيرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علي نبيان در جلسه كارگروه ساماندهي گلزار شهداي استان، ضمن گرامي داشت دهه كرامت و هفته دولت و ياد و خاطره شهداي دولت بيان داشت: از 1 هزار و 594 گلزار شهداي استان، تاكنون تعداد 547 گلزار ساماندهي شده است.

نبيان، افزود: از مجموع 10 هزار و 215 مزار موجود در مازندران، تعداد 4 هزار و 610 مزار ساماندهي شده است.

وي در ادامه هفته دولت را مقطع ارزيابي كار دولتمردان از سوي مردم دانست و ياد آور شد: عليرغم مشكلات و كمبودهاي مالي و اعتباري، استان براي تحويل پروژه هاي عمراني امسال مطلوب عمل نموده است و سراسر استان براي افتتاح پروژه ها در اين هفته آماده است كه تعداد و رقم اعتباري پروژه ها به زودي از سوي استاندار مازندران اعلام خواهد شد.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار مازندران، با اشاره به اين كه اگر رزمندگان و شهدا نبودند، امروز آسايش و امنيتي براي ما متصور نبود، خاطر نشان ساخت: مديران و همه آحاد جامعه، تكليف دارند در برابر ايثارگران به وظيفه و رسالت خود عمل نمايند.

نبيان، با بيان اين كه در ساماندهي گلزار شهداي استان با نقطه مطلوب فاصله داريم بر خودْ ارزيابي مديران در اين راستا تاكيد كرد و افزود: دستگاه هاي اجرايي مسوول، همه اهتمام خود را در اين راه بكار گيرند و به صورت جهادي عمل نمايند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.