سرمربی تیم هندبال نوجوانان لهستان معتقد است، هندبال ایران، مانند والیبال کشورمان می‌توان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

داریوژ تاماسوفکی، سرمربی تیم هندبال نوجوانان لهستان درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: فدراسیون‌های هندبال ایران و لهستان، سال‌هاست که با یکدیگر مراوده خوبی دارند و به همین دلیل با اشتیاق حضور در جام نهاد ریاست جمهوری را پذیرفتیم.

وی اضافه کرد: اطلاع چندانی از هندبال ایران نداشتم اما با دیدن چند مسابقه در ایران، سبک بازی هندبالیست‌های نوجوان ایرانی را پسندیدم. در بازی تیم ثامن الحجج (ع) متوجه شدم هندبال ایران می‌تواند در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. درست مانند والیبال ایران که حالا در سطح جهان شناخته شده است و من هم خیلی به تیم والیبال ایران علاقه دارم. 

سرمربی تیم هندبال نوجوانان لهستان در پاسخ به این پرسش که بازی کدام بازیکن ثامن‌الحجج (ع) را پسندیده‌اید؟ توضیح داد: بازی دروازه‌بان و بازیکن وسط این تیم من را شگفت‌زده کرد. اگر همه بازیکنان ایران مثل این دو بازیکن باشند، ایران به قدرت هندبال در سطح جهان تبدیل می‌شود. 

تاماسوفکی درباره وضعیت میزبانی گفت: مشهد شهر بسیار زیبایی است. اینجا مردمی زندگی می‌کنند که با اروپاییان متفاوت‌اند اما همیشه با لبخند از ما استقبال می‌کردند. من به حرم امام رضا (ع) هم رفتم و از آنجا که برای نخستین بار به مکانی زیارتی رفتم، هیجان‌زده شدم. البته از راننده‌های ایرانی خیلی تعجب می‌کنم. اینجا موتورسواران به شکل عجیبی بین ماشین‎‌ها لایی می‌کشند و مردم ایران هم با قضایا کنار آمده‌اند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار