مدیر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان از دعوت 80 بازیکن به مرحله نخست اردوی این تیم خبر داد.

مصطفی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: علی شعبانپور و حمید صادقی، سرمربی و مربی تیم ملی هندبال نوجوانان به خوبی دیدارهای جام نهاد ریاست‌جمهوری را زیر نظر گرفته‌اند.

وی افزود: آن‌ها بازیکنان 84 تیم داخلی را به خوبی آنالیز می‌کنند تا 80 بازیکن به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت شوند. در مرحله نخست هم 30 بازیکن از این هندبالیست‌ها انتخاب می‌شوند تا در اردوهای بعدی حضور داشته باشند.

مدیرفنی تیم ملی هندبال نوجوانان با بیان این‌که نوجوانان ایران به 4 مسافرت خارجی هم می‌روند، اضافه کرد: قرار است دیدارهای متعددی با باشگاه‌های داخلی هم برگزار کنیم و تیم نوجوانان به آمادگی کامل برسد.

غلامی درباره رقابت‌های هندبال جام ریاست‌جمهوری در مشهد توضیح داد: برای نخستین بار است که مسابقاتی به این گستردگی در کشور برگزار می‌شود. حضور تیم‌های آسیای و اروپایی برای تیم‌هایی که از مناطق محروم ایران در این جام شرکت کرده‌اند، غنیمت به حساب می‌آید.

وی با اشاره به این‌که برگزاری این جام مدیون تدبیر ابوالحسن مهدی، رئیس فدراسیون هندبال است، افزود: اگر قرار بود تیم‌های خارجی، جداگانه برای دیدار با نوجوانان ما به ایران بیایند، باید متقبل هزینه سنگینی می‌شدیم اما با تدبیر رئیس فدراسیون، حالا تیم‌های مناطق محروم ایران می‌توانند با قطر، چین، لهستان و عراق بازی کنند. اتفاقی که شاید مسئولان برخی تیم‌ها فکرش را هم نمی‌کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار