مربی تیم ملی نوجوان کره جنوبی گفت: سطح کیفی تیم‌های ایران در مسابقات تورنومنت پایین است.

مین سونا، مربی تیم ملی نوجوانان کره جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات جام نهاد ریاست جمهوری هندبال نوجوانان گفت: من به عنوان مربی تکنیکی کره جنوبی در مسابقات حاضر شدم. از نظر مدیریت هتل، سرویس دهی در مسابقات کاملا راضی هستم اما متاسفانه مشکلاتی از جمله برنامه ریزی نا مناسب برای برگزاری دو بازی در یک روز و وضعیت نامناسب سالن‌ها در مسابقات دور مقدماتی وجود داشت.

وی افزود: سطح کیفی مسابقات به خصوص در چند بازی اول بسیار ضعیف بود، به دلیل اینکه تیم‌های ضعیفی مقابل ما ا ایران وارد میدان شدند و ما همچنان منتظریم با تیم‌های خوب ایران بازی کنیم.

مین سونا در خصوص سطح هندبال ایران افزود: نمی‌توانم در این خصوص چیزی بگویم، به دلیل اینکه ما چند بازی با تیم‌های ضعیف ایرانی داشتیم و هنوز با تیم‌های خوب ایران به رقابت نپرداخته‌ایم.

وی در رابطه با سابقه مربی گری در تیم کره جنوبی گفت: یک سالی هست که در تیم ملی کره جنوبی حضور دارم اما به دلیل مصدومیتی که داشتم، نتوانستم در خدمت تیمی ملی باشم. سابقه مربی گری در تیم‌های دیگر را تجربه نکرده‌ام و حضورم در تیم ملی نوجوان کره جنوبی اولین دوره تجربه مربی گری من است.

مربی تیم ملی نوجوانان، در خصوص مسابقات هند بال کره جنوبی در بخش پایه خاطرنشان کرد: سالی یک بار انتهای سال تحصیلی مدارس کره به یکدیگر به مسابقه می‌پردازند و پس از آن مسابقات در سطح جامعی در کشور برگزار می‌شود که باعث استعداد یابی و شناخت بیشتری بازیکنان نوجوان برتر می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار