رئیس نهاد ریاست جمهوری گفت: از شکوفایی استعدادهای ورزشی در رشته هندبال حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگارحوزه توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  مسابقات بین المللی جام نهاد ریاست جمهوری که از بیست وچهارم مرداد به میزبانی مشهد آغاز شده است و در این تورنمنت 96تیم داخلی و 6تیم خارجی حضور دارند.

مرتضی بانک، رئیس نهاد ریاست جمهوری ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از مسئولان برگزار کننده مسابقات گفت: امیدوارم بتوانیم با بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان به توسعه ورزش در رده سنی نوجوانان کمک کنیم و جامعه‌ای سالم و ورزشکار داشته باشیم و دولت نیز با بکار بردن امکانات به این امر کمک خواهد کرد .

وی در ادامه گفت : امیدوارم در دولت تدبیر و امید جوانه‌های علمی ، فرهنگی و ورزشی بیشتر رشد کرده و شکوفا شوند تا جوانان بتوانند بیترین بهره را از استعداد و توانای خود بیرند .هدف ما توسعه سلامت و ایجاد جامعه‌ای ورزشکار در کل می‌باشد.

بانک در ادامه با قدردانی ار رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت: برگزاری چنین رویداد بزرگی را به مهدوی و وزارت ورزش و جوانان تبریک می‌گویم و امیدوارم اولین دوره مسابقات برای تامین و توسعه ورزش هندبال موثر باشد و جهت زیربنای این رشته تلاش می‌کنیم و شاهد رشته مسب افتخارات در سطح آسیا و جهان باشیم .

همچنین در برگزاری اولین دوره این تورنمت شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا پیامی صادر کرد:

اینجانب برای کلیه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان آرزوی موفقیت و رقابت‌های توأم با دوستی بین ملت‌ها و شور و هیجان آرزومندم و امیدوارم در کنار مهمان نوازان ایرانی مسابقات خوبی برگزار شود.

هندبال ایران طی دو دهه گذشته به جمع قدرت‌های مطرح هندبال آسیا رسیده و حضور تیم ملی  بین 24تیم برتر جهان در مسابقات قهرمانی 2015در قطر نشانه خوبی از شایستگی هندبالیست‌های این کشور است .

وی در پایان از رئیس جمهور، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال تشکر کرد .


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار