مسئولان حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با ممانعت از حضور خبرنگاران رسانه‎‌ها نقطه سیاه دیگری را به کارنامه اداره کل تربیت‌بدنی و ورزش خراسان رضوی افزودند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز جامعه ورزش ایران از شوک برگزار نشدن دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال جوانان ایران و سوریه، به دلیل لج و لجبازی و تسویه حساب‌های شخصی مسئولان ورزش استان خراسان رضوی خارج نشده بودند که لحظاتی پیش خبر رسید مسئولان حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از ورود خبرنگاران جلوگیری کرده‌اند. 

این افراد با به کار بردن الفاظ زشت و رکیک و برخورد تند و توهین‌آمیز با خبرنگاران، در حالی که آن‌ها با داشتن آیدی کارتی که پشت آن درج شده بود خبرنگاران دارای این کارت می‌توانند وارد سالن شوند از ورود آن‌ها جلوگیری کردند. این در حالی است که مسئولان فدراسیون هندبال و ستاد برگزاری مسابقات هم برای ورود خبرنگاران با مسئولان حراست صحبت کردند اما گوش کسی به این حرف‌ها بدهکار نبود. 

به راستی مقصر اصلی چنین برخوردهای زشت و زننده و توهین‌آمیز و صدالبته آبروبر چه کسی است؟ وقتی تیم فوتبال جوانان سوریه با دعوت رسمی فدراسیون فوتبال ایران به کشورمان می‌آید و از ورود این تیم که مهمان ما هستند جلوگیری می‌‍شود، چه چیزی باید گفت؟ هنوز مدت زیادی از 17 مرداد و روز خبرنگار نگذشته و گویا برخی عزیزان با چنین رفتاری قصد تقدیر از مقام خبرنگار را دارند!! 

وقتی ما ایرانی‌ها به مهمان‌نوازی در دنیا معروفیم و مشهد مقدس هم به دلیل وجود بارگاه ملکوتی پیشوای هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) یکی از مهمان‌‌پذیرترین شهرهای ایران و حتی جهان به شمار می‌آید، چنین رفتار زننده‌ای غیرقابل توجیه است. 

گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با نکوهش این برخورد، از مسئولان مربوطه خواهان پیگیری چنین رفتاری در قبال خبرنگاران، این قشر همیشه مظلوم جامعه رسانه ایران را دارد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار