سرمربی تیم هندبال نوجوانان لهستان معقتد است تیم‌اش در مصافی دشوار برابر قطر به برتری رسیده است.

داریوژ تاماسوفسکی پس از برتری 23 بر 18 تیم هندبال نوجوانان لهستان برابر قطر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازی نزدیکی را برابر تیم هندبال نوجوانان قطر برگزار کردیم. دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تیم ما خیلی خسته بود. اواخر نیمه نخست قطر به ما نزدیک شد اما در پایان این نیمه موفق شدیم با فاصله 3 گل برتری این تیم را شکست دهیم. 

وی افزود: قطر در ابتدای نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شد و گل‌های متعددی به ثمر رساند. این تیم سپس عملکرد خوبی در دفاع داشت و در ضدحمله هم خوب بود تا فاصله را کم کند. 

تاماسوفسکی در پاسخ به این پرسش که دلیل خستگی بازیکنان لهستان چیست؟ توضیح داد: چون نزدیک 10 روز است که ما بازی‌های زیادی انجام دادیم و شرایط آب و هوایی ایران که تفاوت زیادی با لهستان دارد هم باعث خستگی دوچندان بازیکنان ما شده بود. این خستگی را در تیم‌های قطر و کره‌جنوبی هم دیدم. 

سرمربی لهستان درباره دیدار این تیم برابر فولاد مبارکه اصفهان گفت: دیدار سنگینی برابر فولاد برگزار کردیم و این دیدار انرژی زیادی از ما گرفت. دیدار نزدیک و پرتنشی بود که برابر تیمی خوب و قدرتمند از ایران برگزار کردیم. حتی کادرفنی و فیزیوتراپ لهستان هم زیر فشار شدیدی قرار داشتند. 

رقابت‌های هندبال جام نهاد ریاست‌جمهوری از 24 مرداد تا یکم شهریور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار