کارشناس و نویسنده فلسطینی تاکید کرد: آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ی پرس تی وی، جعفر رامینی، نویسنده و مفسر سیاسی فلسطینی، طی گفتگوی زنده از لندن با پرس تی وی درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان گفت: "این رژیمِ جنایتکار، تحت حمایت و کمکِ اکثر دولت‌های غربی، به خصوص ایالات متحده آمریکا است و این دولت‌های غربی در واقع، همدست و شریک جرم رژیم صهیونیستی در حمام خونی هستند که این رژیم غاصب علیه فلسطینیان راه انداخته است. 
این مفسر فلسطینی، ضمن اشاره به رقابت‌های انتخاباتی میان نامزدهای مختلفِ ریاست جمهوری در آمریکا گفت: اگر شما به این نمایش خنده‌آور و مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری در واشینگتن و سایر نقاط آمریکا برای انتخاباتی که قرار است سال آینده برگزار شود، نگاه کنید، می‌بینید که اکثر این نامزدها در تبلیغات انتخاباتی و مناظراتشان قولِ حمایت از آمریکا و کمک به مردم این کشور را نمی‌دهند، بلکه آنان قول حمایت و پشتیبانیِ همه جانبه از رژیم صهیونیستی را می‌دهند. از اینرو، این سؤال مطرح می شود که ما، فلسطینیان، چه شانسی داریم؟" 
رامینی افزود: "عرب‌ها با ما نیستند؛ مسلمانان با ما نیستند؛ و جهان نیز با ما نیست."
این بدان دلیل نیست که ما آرمانی عادلانه و منطقی نداریم، یا هر لحظه از زندگیِ مان مورد اجحاف و خشونت قرار نمی‌گیریم، بلکه به این علت است که جهان، به وسیله ی صهیونیست‌ها، لابی یهودی، پول‌های یهودی و رسانه‌های یهودی مرعوب شده است. 
وی تاکید کرد: ما باید پیام فلسطینیان را به همه جا منتشر کنیم. این پیام باید به همه یادآور شود که فلسطینیان، برخلاف آنچه رژیم صهیونیستی القا می‌کند "حیوان" نیستند، بلکه انسان‌هایی هستند که در سرزمین آبا و اجدادیِ خود هزاران سال است زندگی می‌کنند، ولی آن ساکنانِ غیرقانونی (یهودیانی) ‌که از آمریکا، کانادا، استرالیا، آفریقای جنوبی و شرق اروپا به اینجا می‌آیند، خواهان بیرون راندن ما از سرزمین پدرانمان یا کشتار ما هستند، تا بتوانند رژیم صهیونیستی غیرقانونی را خلق کنند. آیا این رفتاری انسانی است؟ پس در این طرز رفتاری که با فلسطینیان می‌شود، توجه به انسانیت و خدا کجا رفته است؟ مردم فلسطین تاکنون هزینه‌های فراوانی پرداخته‌اند و تا زمانی که آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی همچنان حمایت کنند، فلسطینیان بازهم هزینه‌های سنگینی خواهند پرداخت. 
رامینی در ادامه افزود: ما همواره تلاش کرده و روش‌های مختلف را امتحان کرده‌ایم. برقراری دوستیِ مجدد، صلح و سازش را امتحان کرده‌ایم، اما هیچ یک از این روش‌ها و تلاش‌ها موثر نبوده است. وی افزود: ما نه ‌تنها در اسرائیل، بلکه در هر نقطه از جهان همواره شکار می‌شویم و تحت تعقیب و تحت انواع فشارها قرار داریم. 
من نمونه‌ای را درباره درّام (به ضم دال) ابوسلیم، به عنوان یک خبرنگار فلسطینی، اینجا مطرح می‌کنم. وی دو روز پیش به سفارت اسرائیل در واشینگتن رفت تا به یک سخنرانی که در آنجا ایراد می شد، گوش دهد.
سربازان رژیم صهیونیستی، این خبرنگار فلسطینی را داخل سفارت اسرائیل در پایتخت آمریکا، به بهانه تفتیش بدنی، عریان کردند، به حدی که فقط زیرشلواری پایش باقی مانده بود و این کار را در حالی که هرهر می‌خندیدند، انجام دادند. ابوسلیم، تنها شخصی بود که در این سفارت مورد تفتیش کامل بدنی و تحقیر قرار گرفت.
وقتی ابوسلیم وارد محل جلسه شد، سخنگوی رژیم صهیونیستی  به او به عنوان یک "پسرعمو" خوش‌آمد گفت. آیا این طرز رفتار شما با پسرعمویتان است؟ 
جعفر رامینی سپس خطاب به آن سخنگوی رژیم صهیونیستی در سفارت اسرائیل  در واشینگتن گفت: "تو پسرعموی من نیستی، بلکه تو یک یهودی اشکنازی (اروپایی) هستی که اکنون به یک رژیم صهیونیستیی تبدیل شده‌ای و به زبان عبری تکلم می‌کنی. من با خوشحالی می‌توانم یک یهودیِ اسپانیایی یا پرتغالی‌تبار را پسرعموی خود بخوانم، اما امثال شما (سخنگوی یاد شده) اشخاصی غیرقانونی و غاصب هستید."
این نویسنده فلسطینی در خاتمه تاکید کرد: هرچه زودتر کشورهای عربی و مسلمان درک کنند که رژیم صهیونیستی، سرطانی است که مانند یک زخم چرکین در بدنه‌ ی ما جا گرفته است و باید درمان و مداوا شود زیرا من به شما و تمام مردمِ دیگر قول می‌دهم که این معضل، تنها مختص فلسطینیان نیست زیرا نقشه‌ها و اهداف بلندپروازانهِ صهیونیست ها هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار