عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی هرگز اسرائیل این رژیم کودک کش و غده سرطانی در جهان اسلام را را به رسمیت نخواهد شناخت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین گروسی در مورد توافقنامه هسته ای گفت: کنگره آمریکا باید بر علیه ایران اسلامی واکنش نشان دهند زیرا آنها از زمان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی موضع دشمنی خود را با ایران اسلامی شفاف نشان دادند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مقام معظم رهبری دشمن را غیر قابل اعتماد وتوطئه گر بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی نموده است و اکنون به حقیقت بیانات ایشان با سنگ اندازی های کنگره آمریکا پی می بریم.

گروسی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت، اضافه کرد : اسرائیل قبله اول مسلمین را اشغال کرده است و از سوی دیگر بانی جنایات تروریستی در جهان اسلام است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: نطفه اسرائیل وحشیگری و کشتار است و آنها در کنار آمریکا دیگر ضلع استکبار جهانی از نقض کنندگان بزرگ حقوق بشر در دنیا شناخته شده اند که کودک کشی ها و کودک سوزی ها مصداق این واقعیت است.

انتهای پیامگ /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.