حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی گفت اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و همه ملت ها از این کودک کش وحشی و درنده که از ارتکاب هیچ جنایتی اِبایی ندارد ابراز تنفر و نفرت نمایند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت : جنایت سوزاندن کودک شیر خوار فلسطینی از نظر هر انسان آزاده ای به شدت محکوم است و این جنایت کم سابقه و بلکه بی سابقه به نحوی بوده که حتی نتانیاهو نیز در صحبتی که با محمود عباس برای فریب افکار عمومی داشته، آن را محکوم کرده است همه مردم دنیا بیدار باشند و فریب این شیاطین را نخورند و بر علیه این ظلم و جور و بیداد بیدار باشند و سکوت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی جنایت شهرک نشینان صهیونیست در زنده سوزاندن یک کودک شیرخواره فلسطینی را مصداق واقعی تروریسم کینه توزانه و نژاد پرستانه در قلب این شهرک نشینان توصیف کرد.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان ساخت:اسرائیل نمونه بارز کودک کشی در دنیا است مگر میشود انسانی خانه ای را به آتش بکشد و کودکی را در آن زنده زنده بسوزاند اینان فرزندان شیطانند.

عضو خبرگان رهبری افزود:  که تمام امت های اسلامی و مردم آزاده دنیا نباید در برابر این جنایات ساکت و بی تفاوت بماند؛ بلکه باید به هر شکلی، تنفر و اعتراض خود را به رژیم پست و کودک کش نشان دهد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.