با توجه به بازگشت مجدد مگس‌های سفید به تهران، معاون خدمات شهری شهردار راهکارهای شهرداری برای مقابله با آنها را مطرح کرد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از تسنیم، با توجه به بازگشت مجدد مگس‌های سفید به تهران، معاون خدمات شهری شهردار راهکارهای شهرداری برای مقابله با آنها را مطرح کرد.

مجتبی عبدالهی  درباره مشاهده سفید بالک یا همان مگس سفید در برخی از نقاط شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران در بسیاری از نقاط شهر درختان را با نوار چسب های زرد رنگ پوشانده تا از این طریق با سفید بالک ها مقابله کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این آبشویی درختان با درصد کمی سمپاشی در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون نیز مشکلی نداشتیم اما با پایان یافتن مرداد و کاهش دمای هوا سفیدبالک های موجود از بین می روند.

معاون خدمات شهری شهردار تهران تصریح کرد: پارسال نیز همین اتفاق افتاد البته شدت هجوم سفیدبالک ها در سال گذشته به مراتب نسبت به امسال بیشتر بود و با توجه به پیش بینی هایی که کردیم میزان آنها کم بود و با پایان مرداد از بین خواهند رفت.

مگس سفید یا سفید بالک ها با افزایش دمای هوا مجداً در نقاط غربی، جنوب غربی و برخی از بخش های مرکزی شهر تهران مشاهده است اما میزان آنها مانند سال گذشته نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار