رودهن؛

سیاست پیشگیرانه در رابطه با ساخت و ساز غیرمجاز نیاز است

عضو شورای عالی استانها گفت: سیاست پیشگیرانه در رابطه با ساخت و ساز غیرمجاز نیاز است و باید در قالب یک بسته فرهنگ سازی اجراشود .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، محمد قانبیلی در مورد تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در شهرستان پردیس گفت : بومهن و جاجرود در بحث ساخت و ساز های غیر مجاز در گذشته قبل از برخورداری از مدیریت مستقل ، عقبه ای تاریک در این رابطه داشتند .

عضو شورای عالی استانها در ادامه این مطلب تصریح کرد : دادستان پردیس تیشه به ریشه قطع ساخت و سازهای غیرمجاز زده است ، فتاحی دادستان شهرستان پردیس مسیر با سرعت بالایی را در راستای آزادسازی اراضی ملی در پیش گرفته است .

قانبیلی با تاکید بر اینکه آزادسازی اراضی ملی دغدغه مقام معظم رهبری است ، اضافه کرد مسئولان استان و فرمانداران و بخشداران و به خصوص دهیاری ها باید در این راستا دامنه نظارتی خود را افزایش دهند .

عضو شورای عالی استانها در خاتمه اظهار داشت : تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز شاید وجهه خوبی نداشته باشد ولی ابزاری برای برخورد با زمین خواری و تصرف اراضی ملی است ، باید سیاست پیشگیرانه در این راستا اعمال شود .

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.