رودهن؛

بخشداری ها نیز در لیست نهاد های برخورد کننده با ساخت و ساز های غیر مجاز

فرماندار شهرستان پردیس گفت: بخشداری ها نیز در لیست نهاد های برخورد کننده با ساخت و سازهای غیر مجاز به شمار می آیند زیرا بیشتر این تخلفات در محدوده های روستایی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، مرتضی حیدری در مورد نشست بازرسان شهرداری و فرمانداری های تهران در ورامین گفت: شهرداری ها یکی از نهاد های مرتبط با سیاست برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز محسوب می شوند .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: بخشداری ها نیز در لیست نهاد های برخورد کننده با ساخت و ساز های غیر مجاز به شمار می آیند و در این راستا بخشداری های بومهن و جاجرود به شدت با این موضوع برخورد می کنند .

حیدری با تاکید بر اینکه برخورد با تخلفات عمرانی محور اصلی نشست بازرسان شهرداری و فرمانداری های تهران در ورامین بود اضافه کرد: تخریب و معرفی به کمیسیون ماده 100 از ابزار های فعلی در برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز است .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: تنها با فرهنگسازی می توان ریشه فعالیت های عمرانی غیر مجاز را از بین برد و در این راستا نهادهای مربوطه و متولیان امر نباید نرمش داشته باشند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.