فرماندار شهرستان پردیس گفت: برای رفع معضل آب و فاضلاب از سیمای شهر ستان پردیس، پیگیراحداث تصفیه خانه های دیگر در فازهای دو و سه در این منطقه از شرق استان تهران هستیم .

پیگیر تامین اعتبار برای احداث تصفیه خانه های پردیس هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، مرتضی حیدری در مورد وضعیت فاضلاب های شهرستان پردیس گفت: متاسفانه با عدم وجود ساختاری مناسب برای سیستم فاضلاب ها در این منطقه شاهد ریزش فاضلاب های صنعتی و ساختمانی و خانگی به رودخانه های این شهرستان در شرق استان تهران می باشیم .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: وضعیت آب شرب در این منطقه نگران کننده بود که در این راستا فاز اول مدل اول تصفیه خانه شهرستان را احداث کردیم که قدرت آب رسانی به شهرهای مجاوراز جمله رودهن را نیز دارد .

حیدری با تاکید بر اینکه احداث تصفیه خانه نیازمند اعتبارات کلان است، اضافه کرد: برای رفع معضل آب و فاضلاب از سیمای شهرستان پردیس ،دنبال احداث تصفیه خانه های دیگر در فازهای دو و سه در این منطقه از شرق استان تهران می باشیم و در این راستا رایزنی هایی را با معاونت عمرانی استان تهران انجام داده ایم .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: تقویت زیر ساخت ها در حوزه آب و فاضلاب بسیار ضروری است، زیرا با وجود سرریز شدن حجم بالایی از مردم از طریق مسکن مهر به این شهرستان ، نیاز به برخورداری از زیرساخت های استاندارد آب و فاضلاب در این منطقه کاملا احساس می شود .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.