عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: گذشته فعالیت های عمرانی در شرق تهران با تصویر سازی تخریب ها و آزاد سازی اراضی ملی ساختار سیاهی را در گذشته برای این منطقه تصویر سازی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، امیری کهنوج در مورد تخریب اراضی کشاورزی گفت: ساخت و ساز های غیر مجاز رشد قارچ گونه ای در اقسا نقاط ایران اسلامی دارد و با سرعت بالایی در حال توسعه است .

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : متاسفانه آزادسازی اراضی ملی و تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز به ویژه در بحث تغییر کاربری ها در شهرستانهای تهران گذشته سیاهی را تصویر سازی می کند .

امیری کهنوج با تاکید بر اینکه اوقاف کنترل کننده تغییر کاربری ها در اراضی کشاوری استان تهران با نظارت دقیق براراضی متعلق به خود که در گذشته تنظیم سند شده است اضافه کرد : اداره اوقاف و امور خیریه در این راستا نقش خود را به خوبی ایفا کرده است .

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی درخاتمه اظهار داشت: ارگانها و نهادهای زیربط نباید کم کاری کنند و در این راستا باید امور و وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند .

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.