عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر کاربری ها و آلودگی های زیست محیطی در پردیس و تخریب اراضی کشاورزی ویروسی مرگبار بربدنه کشاورزی شهرستانهای پردیس و دماوند است .

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، محمد رضا امیری کهنوج در مورد وضعیت اراضی کشاورزی در شهرستانهای استان تهران گفت : کم آبی، تنها کشاورزی پایتخت را تهدید نمی کند بلکه استانهای کشور در معرض خطر این تهدید و پدیده تخریبی بزرگ قرار دارند .

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : شهرستان پردیس در استان تهران در فهرست مناطق بحرانی در حوزه کشاورزی محسوب می شود .

امیری کهنوج با تاکید بر اینکه ویروس مرگبار در بدنه کشاورزی به شهرستان های پردیس و دماوند هم سرایت کرده است، اضافه کرد: شاهد تغییر کاربری و ساخت و ساز های غیر مجاز و تخریب اراضی ملی در مجموع در شرق استان تهران می باشیم .

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: دماوند از اضلاع کشاورزی استان تهران به حساب می آید و نباید این حلقه در زنجیره کشاورزی شهرستان فرسودگی پیدا کند .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.