فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: ویلاسازی در گذشته برند فعالیت های عمرانی غیر مجاز در این منطقه بوده است و اکنون برابر با مر قانون با اینگونه تخلفات در راستای ریشه کنی در این منطقه از استان تهران برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، عزت الله خان محمدی در مورد سیمای گردشگری پیشانی پایتخت گفت: شهرستان شمیرانات با سیمای کوهپایه ای خود ، مناطق کوهستانی سبز و خرم را در بدنه خود جای داده است که اقامتگاه گردشگران داخلی و خارجی است.

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد: متاسفانه در این بستر های زیبا و گردشگری شمیرانات، تخلفات عمرانی در گذشته در قالب ساخت و ساز های غیر مجاز شکل گرفته بود.

خان محمدی با تاکید بر اینکه ویلاسازی برند فعالیت عمرانی غیر مجاز در شمیرانات بود اضافه کرد: به شدت با ویلاسازی های غیر مجاز در بستر روستاها و محورهای گردشگری شهرستان شمیرانات برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان شمیرانات درخاتمه اظهار داشت : آزاد سازی اراضی ملی و تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز را در دستور کار قرار داده ایم و با متخلفین بر اساس مر قانون برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.