رودهن؛

با ادامه کار پروژه متخلف با گودبرداری 30 متری در لواسان برخورد می شود

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: با ادامه کارپروژه متخلف با گودبرداری 30 متری در لواسان که طبق حکم استانداری باید اصلاحات لازم را اعمال می کرد، برخورد قانونی می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، عزت الله خان محمدی در مورد موضوع کهنه گودبرداری 30 متری در لواسان گفت: دوماه پیش جلوی فعالیت شرکت و پیمانکار پروژه مربوطه با گودبرداری غیر مجاز 30 متری گرفته شد .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد: این پرونده حتی از پرونده های مهم در استانداری تهران بود که از سوی کمیته مربوطه مورد بررسی های دقیق قرار گرفت و طبق صدور حکم استانداری پیمانکار این پروژه ظرف دو ماه فرصت داشت که این گود برداری را پر کند .

خان محمدی با تاکید بر اینکه این گود برداری برای منازل حریم آن تهدیدی مهم به شمار می رود ، اضافه کرد: متاسفانه تاثیرات منفی این گودبرداری بزرگ غیر مجاز بر منازل مردم دیده می شود .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت: دیده می شود که مجددا ادامه کار را در این پروژه بدون اعمال اصلاحات لازم شاهد هستیم و در این رابطه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.