معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: مردم خير استان دارالعباده يزد در سال گذشته بيش از 6 ميليارد و 280 ميليون رالد فطريه و کفاره پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛ سيدجلال حسيني گفت: يکي از مؤثرترين راه هاي رفع فقر در جامعه اسلامي پرداخت زکات است و بسط عدالت اجتماعي و توسعه اقتصادي در گرو رفع مشکل نيازمندان و دستگيري از مستمندان جامعه است.

وي اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد درخشان و شايسته کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد در ياري رساندن به محرومان و مستمندان و برنامه ريزي هاي مناسب در جذب و پرداخت کمکهاي خيرين و نيکوکاران باعث ايجاد اعتماد عمومي به اين نهاد مقدس شده است.

حسيني به خدمات متنوع کميته امداد در راستاي رفع نياز مددجويان و خانواده هاي نيازمند اشاره و تصريح کرد: يکي از اقدامات ارزشمند کميته امداد جمع آوري زکات فطره و کفاره روزه داران در ماه مبارک رمضان و توزيع آن در بين نيازمندان و محرومين است.

معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد با بيان اينکه مردم خير و نيکوکار استان يزد در طي سال 93، بيش از 6 ميليارد و 280 ميليون ريال فطريه و کفاره پرداخت کردند اظهار داشت: از اين ميزان 3 ميليارد و 210 ميليون ريال فطريه و مابقي کفاره بوده است.

به گفته حسيني جمع آوري فطريه و کفارات مردمي طي سال 93، در پايگاه هاي کميته امداد، مساجد فعال و همچنين مراکز نيکوکاري صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.