نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه میزان زکات فطره رمضان سال شمسی 94 را در استان کرمانشاه به ازای هر نفرپنج هزار تومان اعلام کرد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت الله مصطفی علماء پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و فطریه استان کرمانشاه را بر اساس قوت غالب گندم پنج هزار تومان به ازای هر نفر اعلام کرد.

وی افزود: کسانی که قوت غالب خانواده آنها برنج باشد می توانند به ازای هر نفر 15 هزار تومان فطریه بپردازند، همچنین میزان کفاره عمد و غیر عمد به ازای هر روز دو هزار تومان است.

آیت الله علما اظهار کرد: روزه داران باید مبلغ فطریه خود را حتما تا قبل از اذان ظهر روز عید بپردازند و مومنین در صورت سراغ داشتن نیازمند و یا هر فقیری در خانواده، اقوام، آشنایان و همسایگان این مبلغ را شخصا به آنها بپردازند.

وی افزود: روزه داران مبلغ فطریه خود را فقط به صندوق های دارای مجوز کمیته امداد بپردازند و از پرداخت آن به صندوق های غیر از کمیته امداد در هر مکانی که باشد، خودداری کنند.

نماز عید سعید فطر در ساعت 30 و 7 دقیقه روز عید به امامت حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل چهارراه بسیج برگزار اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمانشاه ، زکات ، قوت ، فطره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.