رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت آذربایجان شرقی گفت: مجهزترین بیمارستان کودکان توسط خیرین سلامت در تبریز احداث خواهد شد.

احداث بیمارستان کودکان توسط خیرین در تبریزبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ حجت الاسلام مشهوری با اشاره به فعالیت مجمع خیرین سلامت در آذربایجان شرقی گفت: این مجمع به دنبال احساس نیازی که در جامعه می شد به دستور امام جمعه تبریز در سال 89 آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: در این مجمع آیت الله مجتهد شبستری به عنوان رئیس هیئت امنا حضور داشته و حمایت معنوی گسترده ای از این تشکل دارند.

حجت الاسلام مشهوری فعالیتهای خیریه در آذربایجان شرقی را ممتاز دانست و گفت: در زمینه مشارکتهای خیریه سلامت کارهای خوبی در حال انجام است که احداث بیمارستان کودکان در تبریز و نیز مراکز درمانی متعدد ، حمایت از بیماران نیازمند مالی و نیز استفاده از ظرفیتهای پزشکان خیر در مداوای بیماران نیازمند صورت گرفته است.

وی از برنامه های بلند مدت در این مجمع خبر داد و افزود: با برگزاری جشنواره های مختلف و دعوت از خیرین سعی در تامین منابع مالی لازم داریم و در همین زمینه 3 جشنواره تا کنون برگزار شده است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت آذربایجان شرقی از برگزاری چهارمین مجمع خیرین سلامت استان در تهران خبر داد و گفت: این همایش 12 شهریور ماه در هتل استقلال تهران و سالن دریای نور برگزار می شود و آذری‌های مقیم تهران و سایر شهرها در آن دعوت خواهند شد.

مشهوری ادامه داد: این همایش از ساعت 18 عصر برگزار می شود و در زمینه انعکاس رسانه ای آن نیز اخبار به صورت مستقیم از محل همایش به رسانه ها انعکاس داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در زمینه جذب خیران آذری از کشورهای خارجی نیز برنامه ریزی می شود و اعضای هیئت امنا تاکید خاصی بر استفاده از این ظرفیتها دارند.

مشهوری از مشارکت اتاق بازرگانی تبریز و دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری این همایش خبر داد و گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، رئیس شورای شهر تبریز و رئیس اتاق بازرگانی این شهر در برنامه هایش مشارکت جدی دارند.

مشهوری افزود: جلسه هماهنگی همایش با حضور اعضای هیئت امنا برگزار و پوسترهای اولیه همایش و نحوه دعوت و تعداد افراد حاضر مورد بررسی قرار گرفته است و کارهای دعوت از خیرین پس از این جلسه آغاز می شود.
 
انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.