رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: رتبه اول آذربایجان شرقی در سال 93 در حوزه جذب سرمایه‌گذاری خارجی به نحوی بود که با میانگین کشوری و رتبه‌های بعدی فاصله زیادی داشته‌ایم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسینیدر دیدار بامدیران مالیاتی استان وشهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با وجود مشکلات درآمدی تلاش شده تا حقوق و مزایا به موقع پرداخت شود و بودجه‌های ضروری استان فراموش نشود.

وی بر استفاده از سرمایه‌های داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود: در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در رتبه اول کشوری هستیم و امسال در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

حسینی هم چنین گفت: سرمایه‌گذارانی از کشور بلژیک در امر احداث 8 نیروگاه در کشور مشارکت دارند که 7 نیروگاه از این 8 نیروگاه در آذربایجان‌شرقی احداث خواهدشد.

وی یادآور شد: سالانه 3 هزار و 500 مگاوات برق از طریق این نیروگاه‌ها به شبکه برق اضافه می‌شود که بخشی از این تولید صادر می‌شود.

حسینی در ادامه از کسب رتبه اول دریافت مالیات الکترونیکی استان خبر داد و افزود: قسمت عمده‌ای از مالیات توسط دستگاه‌های الکترونیکی دریافت می‌شود که نقش زیادی در کاهش مراجعات و هزینه‌ها دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.