رییس اداره آموزش بهره برداران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: فرهنگ مصرف، دانش تولید، دانش تبدیل و فرآوری محصولات کشاورزی، دانش بهره گیری صحیح از ماشین آلات و امکانات کشاورزی همه و همه به نوعی مستقیم و غیرمستقیم با خودکفایی در ارتباط هستند.

دانش تولید در ارتباطی مستقیم با خودکفاییبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ علی رضایی الماس افزود: استفاده از روش های مناسب آموزشی با توجه به نیازها و شرایط ویژه تولیدکنندگان و سرمایه گذاری در زمینه ترویج و آموزش کشاورزی برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی نقش بسیار مهم و بزرگی در خودکفایی دارد.

وی تصریح کرد: آموزش تولیدکنندگان بخش کشاورزی باید به عنوان راهکاری برای افزایش بهره وری و خودکفایی در راس امور و اقدامات قرار گیرد تا زمینه تغییرات مطلوب افکار، عقاید و فرهنگ تولیدکنندگان بیشتر فراهم شود.

رییس اداره آموزش بهره برداران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: کیفیّت کار نیروی انسانی بیشترین تاثیر را در افزایش بهره وری این بخش دارد.

رضایی الماس تاکید کرد: با افزایش بهره وری در هر یک از بخش های تولید در اثر افزایش دانش و آگاهی تولیدکنندگان، ضایعات رو به کاهش گذاشته و گامی بزرگ در جهت خودکفایی برداشته می شود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.