در مراسمی ،آقای علی نیرومند به عنوان مدیر عامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور معرفی و از خدمات آقای علی شامی نژاد به خاطر مسئولیت ۷ ساله وی در این شرکت قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران معاون اداری مالی شرکت خدمات بازرگانی دولتی ایران در این مراسم تامین امنیت غذایی مردم به خصوص در زمینه گندم ،آرد و نان را از مهمترین وظایف این شرکت دانست و افزود: بالغ بر ۵ میلیارد تن آرد به عنوان ذخیره استراتژیک علاوه یر ذخایر مصرفی،ذخیره شده است.

حیدری افزود: هر کیلو آرد به قیمت ۱۲۲۵ تومان تولید می شود در حالی که کیلویی ۶۰۵ تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود و دولت سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان بابت یارانه آرد ونان پرداخت می کند و به همین جهت مردم باید به شیوه صحیح از نان استفاده کنند.

پور مهدی معاون استاندار آذربایجان شرقی نیز استفاده از تکنولوژی های نو در تهیه،پخت و عرضه نان و افزایش کیفیت و پخت صنعتی آن را ضروری دانست.

شامی نژاد مدیرعامل تودیع شده این شرکت افزایش ذخیره سازی آرد و گندم از ۲۵۷ هزارتن به ۸۵۰ هزار تن ،تربیت کادر متخصص و آموزش نانوایان در مرکز علمی کاربردی غله و کاهش سرانه مصرف آرد از ۱۲ کیلو به ۵ کیلوگرم برای هرنفر و در نتیجه صرفه جویی ماهانه ۲۰ هزار تنی را اهم فعالیت های انجام یافته در دوران تصدی مدیرعاملی خود دراین مجموعه بیان کرد.

نیرومند مدیرعامل جدید غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور ،عضویت در هیئت مدیره و معاونت اداره مالی این شرکت و مدیرعاملی غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان غربی را در کارنامه خود دارد.

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ کشور وظیفه تامین و عرضه آرد و مواردغذایی ضروری مورد نیاز استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از قبیل قند ،شکر و روغن را برعهده دارد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.