اصفهان؛

احداث بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل آغاز شد

احداث بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم، با اشاره به ساخت بلوک زایمان این بیمارستان در راستای طرح تحول سلامت و به منظور توسعه امکانات درمانی برای آحاد جامعه اظهار داشت: ساخت این بخش در مساحتی به متراژ 500 متر مربع و با هزینه ای حدود 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت شروع گردید.

محمد حسین اعرابی، به بسته خدمتی ترویج زایمان طبیعی برنامه تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: یکی از گام های مهم این برنامه ملی کاهش سزارین و ترویج زایمان طبیعی بود که در این منطقه دارای رشد چشمگیری بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، هدف از ساخت بلوک زایمان را ترویج و ترغیب مادران باردار به زایمان طبیعی عنوان کرد.

وی، با اشاره به دریافت خدمات از ابتدا تا انتهای بارداری در یک اتاق و انجام زایمان در یک اتاق ایزوله در بلوک زایمان، گفت: رضایتمندی زنان باردار از زایمان طبیعی بهترین ابزار برای کاهش تقاضای عمل سزارین است و این مهم از طریق برنامه های مشاوره، بهبود امکانات، ساختار و فضای بلوک زایمان دنبال می شود.

مجوز بهسازی بلوک های زایمان بیمارستان بهشتی کاشان نیز در فضایی به متراژ 800 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت متبوع صادر شده است. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.