مهتاب کرامتی در یکی از تازه‌ترین فعالیت هنری خود قرار است راوی زندگی نلسون ماندلا شود.

مهتاب کرامتی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: راوی مستندی به نام «ماندلا بعد از ماندلا» هستم که توسط میثم شاه بابایی کارگردانی می‌شود.

وی افزود: ما برای اولین سفر به آفریقای جنوبی می‌رویم و قطعاً بابت ساختن این مستند که یک سال طول می‌کشد سفرهای زیادی را خواهیم داشت و امیدوارم اثری باشد که همه دوستان برای دیدن آن علاقه‌مند باشند.

گفتنی است؛ «ماندلا بعد از ماندلا» پیش از این در برخی سایت‌ها با نام «نلسون ماندلا، برای همیشه» ثبت شده است. و به زندگی شخصی و سیاسی نلسون ماندلا می‌پردازد. در این مستند که سال گذشته مرحله اول تصویربرداری آن در محل خاک‌سپاری ماندلا انجام شده مرحله دوم آن با کمک‌های یکی از دختران ماندلا، فیدل کاسترو و مورگان فریمن جلوی دوربین می‌رود.

دیگر عوامل مستند «ماندلا بعد از ماندلا» عبارت انداز: روای: مهتاب کرامتی، تدوینگر: سیاوش پور خلیل، دستیار کارگردان: امیر مسعود نایب آقا، تصویربرداران: مهرداد همایان،‌ مجید گرجیان،‌ تصویربردار دوم: مهران گل محمدی، صدابردار: امیر نوبخت، مترجم و عضو تیم کارگردانی: وحید صادقی و تهیه‌کننده،‌ کارگردان و پژوهشگر: میثم بابایی.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار