«آه ای عبدالحلیم» احسان عبدی‌پور 20 شهریور کلید می‌خورد

«آه ای عبدالحلیم» جدیدترین فیلم احسان عبدی‌پور اواخر شهریور کلید می‌خورد.

ادریس عبدی‌پور تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت:‌ در حال حاضر در مرحله پیش تولید به سر می‌بریم و برخی عوامل برای ساخت این فیلم سینمایی انتخاب شده‌اند که بعد از انتخاب و تکمیل همه عوامل 20 شهریور فیلم‌برداری را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: این فیلم با موضوع اجتماعی به مسئله مهاجرت می‌پردازد که از این جهت «مهاجرت» تا حدودی شبیه به فیلم قبلی یعنی «پاپ» است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: موضوع فیلم در مورد تعدادی جوان است که در زندگی خود به اهداف و نتیجه دلخواه نرسیده و تلاش آن‌ها این است که چیز‌های از دست داده را بازگردانند.

عبدی‌پور در خصوص انتخاب بازیگران اظهار داشت: حدود 80 درصد بازیگران بومی هستند که انتخاب آن‌ها از 10 روز آینده شروع می‌شود و مابقی را از بازیگران حرفه‌ای انتخاب می‌کنیم که تعدادی را مد نظر داریم اما ترجیح می‌دهیم تا زمان قطعی شدن و عقد قرار داد نامی از آن‌ها برده نشود.

عبدی‌پور همچنین در خصوص آخرین وضعیت فیلم «پاپ» برای اکران در سینماها گفت: هنوز پروانه نمایش فیلم صادر نشده اما طبق برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های زیاد بیژن امکانیان به عنوان مسئول پخش احتمال دارد اواخر شهریور و اوایل مهر «پاپ» را اکران کنیم.

گفتنی است؛ نویسندگی و کارگردانی «آه ای عبدالحلیم»  بر عهده احسان عبدی‌پور است که تمام لوکیشن‌های آن در بوشهر گرفته می‌شود و طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی نیز به صورت مشترک تهیه‌کنندگی می‌کنند و این فیلم برای جشنواره سی‌و‌چهارم فجر آماده می‌شود.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: فیلم‌بردار: ساعت نیک ذات، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، گریمور: سودابه خسروی.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.