چون اولین نمایش فیلم در جشنواره سی‌و‌چهارم فجر است ترجیح می‌دهیم تدوین آن را به بهترین شکل انجام دهیم.

محمد احمدی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم‌ «به دنیا آمدن» گفت: اولین نمایش فیلم «به دنیا آمدن» در جشنواره سی‌وچهارم فجر است، ترجیح می‌دهم تدوین آن را به بهترین شکل انجام دهیم به این خاطر عجله‌ای برای تدوین فیلم نداریم و هنوز کسی را برای تدوین در نظر نگرفته‌ایم.

وی در خصوص  فیلم دیگر خود نیز عنوان کرد: «جنجال در عروسی» نیز در مرحله فنی به سر می‌برد که صداگذاری بخش ایران و میکس در فرانسه این فیلم بر عهده علیرضا علویان است.

این تهیه‌کننده در خصوص دلیل انجام میکس فیلم در فرانسه بیان کرد: به خاطر اینکه فیلم سه بعدی است و صدای فیلم هم باید بر این مبنا ساخته شود و از طرفی استودیوهای فرانسه کامل‌تر و مجهزتر هستند ترجیح دادیم میکس فیلم را در فرانسه انجام دهیم و بعد از اتمام مراحل فنی فیلم را در جشنواره کودک نمایش خواهیم داد.

بازیگران فیلم «جنجال در عروسی» عبارت‌‌اند از: علیرضا خمسه، میر طاهری مظلومیَ، تعیمه نظام دوست،‌ مرتضی ضرابی، محمدرضا مجری، مهدی قانع، صاحب حائزی‌زاده، علیرضا حائری‌زاده و...

گفتنی است؛ «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب و تهیه‌کنندگی محمد احمدی است و بازیگرانی چون هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، پونه عبدالکریم‌زاده، نیکی نصریان،‌ رضا مرتضوی،‌ رویا جاویدنیا، مهدی امیری، اسماعیل پورضا، سیاوش نقشبندی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان فیلم در مورد زن و شوهری است که در آستانه میان سالگی برای ادامه مسیر زندگی با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار