آرزوی مشترک سینمایی‌ها/ رونق سینما، امنیت شغلی، همدلی و هم‌زبانی

شکوفایی اقتصادی سینما و حس امنیت شغلی آرزوی مشترک سینماگران است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ چند سالی است که سینما درگیر مسائل و مشکلات عدیده‌ای در بودجه، تولید، اکران، تقسیم مسئولیت‌ها، زد و بندها، سوژه‌های تکراری فیلم‌ها، ممیزی‌ها، نبود امنیت شغلی، تعارفات در بیان مشکلات بین سینماگران، نبود نقد استاندارد و... شده است که در این میان بحث بودجه و امنیت شغلی در بین تمام مشکلات مرتفع‌تر است.

سینماگران ما هم مثل بقیه صنف‌ها آرزوهایی در دل دارند که شنیدنی و قابل تأمل است.

در این خصوص آرزوهای برخی از بازیگران در خصوص سینما خواستار شدیم که در ادامه می‌خوانید:

مهرداد صدیقیان
مشکل اصلی در سینمای ایران بحث بودجه است که اگر سرمایه وارد این عرصه شود مشکل فیلم‌سازان ما از بین رفته و راحت‌تر فیلم خود را می‌سازند که در پی آن شاهد سینمایی پویا با مخاطب بیشتری خواهیم بود.

عباس غزالی
امیدوارم که یک اتفاق ویژه برای سینما رخ دهد تا حال سینماگران ما خوب شود و فیلم‌هایی را تولید کنند که در خور مردم ما باشد و آن‌ها را با سینما آشتی دهد.

وی افزود: یک دست و هم دل شدن سینماگران از دیگر آرزوهای من است آرزویی که مهم‌تر از هر چیزی است. چون وقتی سینماگران ما با مهربانی و یک دست شدن و گذشت در مسیر یکسانی قرار بگیرند حال سینما خوب خواهد شد.

روناک یونسی
آرزوهای زیادی برای سینمای ایران دارم اما امیدوارم سینما به دو اصل مهم یعنی سینمای کاملاً متکی به خود و از لحاظ اقتصادی کاملاً استوار دست پیدا کند.

وی افزود: زمانی که مشکل دو اصل ذکر شده در سینما حل شود دیگر مشکلات اقتصادی جلوی پیشرفت سینمای ما که حرف‌های زیادی برای گفتن در دنیا دارد را نمی‌گیرد و امیدوارم روزی برسد که صاحب یک فستیوال جهانی به معنای واقعی شویم.

پریناز ایزدیار
آرزو می‌کنم حال سینما و سینماگران خوب باشد تا بتوانیم روز به روز شاهد رونق و شکوفایی آن باشیم.

مهتاب کرامتی
امیدوارم این‌قدر سینما و فیلم ساخته شود که تمامی اهالی سینما بیکار نباشند و امنیت شغلی برای همه آن‌ها به وجود آید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.