32 هزار و 600 متر تخلف در پروژه تجاری – اداری شمال پایتخت

عضو هیات رئیس شورای شهر گفت: سریال غیر قانونی بودن تخلفات شهرداری با تخلف 32 هزار و 600 متری در منطقه همچنان ادامه دارد.

32 هزار و 600 متر تخلف در پروژه تجاری – اداری شمال پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور به تخلف در منطقه یک اشاره و اظهار کرد: تذکر امروز به پروژه تجاری – اداری در منطقه یک به شماره 10018298 به تاریخ پروانه 30/11/89 که 5 هزار و 600 متر مجوز داشته، اما رقم تخلف آن 32 هزار و 600 متر است.

وی افزود: این در متراژ 38 هزار بار ساخته شده که 32 هزار بار تخلف دارد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر ادامه داد: در تاریخ 17/7/92 تخلف ساختمان از سوی مهندس ناظر به متراژ 16 هزار متر اعلام شد و در تاریخ 6/2/94 تخلف ساختمانی از سوی مهندس ناظر در مرحله سفت کاری در عدم رعایت نکات فنی مورد تایید اعلام شد.

عضو پارلمان شهری در ادامه با اشاره به رای کمیسیون ماده 100 گفت: در تاریخ 18/2/92 رای کمیسیون ماده 100 به 19 هزار متر تخلف وقوع و قمع صادر شد اما بازهم از سوی شهردار منطقه مورد توجه قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: مالک با اعتراض به ر ای کمیسیون ماده 100 اعلام کرده که تخلف 19 هزار متر نیست، بلکه 23 هزار متر تخلف انجام گرفته است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل در ادامه گفت: سریال غیر قانونی بودن اقدامات شهرداری تا چه زمانی ادامه دارد، چه بسا که تصمیم گیری در این خصوص و در نهایت تخریب موجب از بین رفتن منابع ملی می‌شود و چرا باید کاری انجام شود که نظام متضرر می‌شود.

قناعتی با ارائه تذکری در خصوص پرونده علاءالدین افزود: 6 ماه از پرونده علاءالدین می‌گذرد اما نتیجه‌ای نداشته و علیرغم اعلام این مسئله به رئیس دیوان عدالت اداری و قول این مقام برای رسیدگی، اما هنوز نتیجه‌ای نداشته و بهتر است که به این پرونده‌ها سریع‌تر رسیدگی شود، چرا که افکار عمومی منتظر پاسخ هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار