معاون شهرسازی معماری شهرداری تهران گفت:تخلف اعلام شده بدون در نظر گرفتن الحاقیه و قردادهای مشارکتی اعلام شده است که البته شهرداری با مشاهده مغایرت این پرونده را به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده است.

کمیسیون ماده 100 رای به قلع و قمع تخلف مجتمع تجاری – اداری داده است به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، پژمان پشمچی‌زاده معاون شهرسازی معماری شهرداری تهران در خطاب به اظهارات قناعتی اظهار کرد: قطعه زمینی در ابتدا برای احداث بنا به متراژ هزار و 200 متر اختصاص داده شده و در ادامه قطعه‌ی جدید به متراژ هزار و 700 متر خریداری و الحاق شده است که البته این پروژه وارد قرارداد مشارکتی شهرداری شده است که همین امر موجب شده تا صدور مجوز بعدی با تاخیر انجام شود.

وی افزود: اعداد اعلام شده بدون در نظر گرفتن مجوز اولیه و قرارداد مشارکتی اعلام شده است.

معاون شهرسازی معماری شهرداری تهران در ادامه گفت: شهرداری در مرحله سفت‌کاری متوجه مغایرت متراژ با سند می‌شود و از پیشرفت کار جلوگیری کرده و به کمیسیون ماده 100 ارجاع می دهد که البته رای به قلع و قمع صادر شده است و نمی توان معیار تخلف را جواز اولیه حساب کرد.

قناعتی در ادامه اظهارات پشمچی‌زاده گفت : الحاقیه‌ در سامانه نبود و در صورت وجود الحاقیه نیز باز هم به این مجتمع ایراد وارد است چرا که شهرداری 19 هزار متر تخلف را اعلام کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تاکید کرد: شهرداران مناطق و نواحی باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع چنین تخلفاتی انجام دهند چرا که بی‌توجهی به این مساله و تخریب این متراژ آسیب به منافع ملی وارد می‌کند.

قناعتی در پایان گفت: از شهرداران مناطق بخواهید تا از ابتدا جلوی تخلفات را بگیرند و مهندس ناظر نیز گزارشات تخلف را به موقع ارائه دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رای ، شورا ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار