معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در جریان سومین مرحله از طرح نگهداشت شهر از ارتقاء سطح ایمنی پروژه‌های ساختمانی در سطح شهر تهران خبر داد.

ارتقاء سطح ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در طرح نگهداشت شهرپژمان پشمچی‌زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره بر ظرفیت‌های سامانه ناحیه محوری اظهار کرد: پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات موجود در سامانه هوشمندسازی می‌توانند در ارتقاء دانش سازمانی کارمندان شهرداری موثر باشند. 
 
وی افزود: با بهره‌گیری از این فضاها و مراجعه مستمر فعالان، رؤسا و کارشناسان شهرسازی در سطح مناطق و نواحی ضمن تسریع و تسهیل در فعالیت‌ها رضایت و خرسندی شهروندان را در پی خواهد داشت. 
 
پشمچی‌زاده در ادامه گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این سامانه از اعمال نظرهای سلیقه ای جلوگیری می‌شود و همچنین ضمن ثبت فعالیت‌های اعمال شده در سامانه امکان رصد تمامی مراحل کار میسر خواهد شد که این فرآیند کاهش تخلفات و ارتقاء سلامت اداری را در مجموعه شهرداری تهران به دنبال دارد. 
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه وجود پرونده‌های بلاتکلیف یکی از مشکلات حوزه‌های شهرسازی مناطق است ، افزود: مسئولان در این حوزه باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این‌گونه پرونده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و راهکارهای عملی را برای برون رفت از مشکلات ارائه دهند. 
 
وی تأکید کرد: معاونان مناطق و رؤسای نواحی، مسئولان اجرای قوانین و نظارت بر فعالیت‌های ساخت‌و ساز در مناطق و نواحی هستند و تمامی فعالیت‌ها در این حوزه زیرنظر این بخش‌ها صورت می‌گیرد. 
 
پشمچی‌زاده در ادامه با اشاره بر انجام نظارت سیستمی بر فعالیت‌های ساخت‌و‌ساز بیان کرد: نظارت در زمان‌های مختلف ،احداث سازه‌ها و انجام اقدامات لازم می‌توانند پیشگیری از تخلفات ساخت‌و‌ساز را به دنبال داشته باشد و رسیدگی به موقع به تخلفات و نظارت دقیق از اولویت‌ کاری رؤسای ادارات شهرسازی است. 
 
وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در سامانه و نگاه حرفه‌ای و بهره‌گیری از تجربیات در این حوزه می‌تواند تبدیل به دانش سازمانی و عملی شود که این فرآیند پیشرفت و توسعه در امور را به دنبال خواهد داشت. 
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد:در پروژه‌های بزرگ و اولویت‌بندی ‌شده لازم است تا دقت نظر و نظارت‌ها نیز افزایش یابد و در همین راستا ساماندهی کارگاه‌های ساختمانی و جلوگیری از تخلفات از وظایف معاونان و رؤسای شهرسازی به شمار می‌آید که باید به صورت مستمر موردبازبینی و نظارت قرارگیرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار