عيد سعيد فطر مترو تهران رايگان است

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه استفاده از مترو در روز عید سعید فطر از آغاز سرویس‌دهی قطارها تا پايان نمازعيد، در تمامی خطوط رایگان خواهد بود.

محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در اين ماه مبارك اظهاركرد: مترو تهران به منظور تسهیل در انتقال نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلی تهران، دراین روز سعید خدمات ویژه و سرویس های فوق العاده ای در خطوط پنجگانه مترو ارائه مي دهد. 

وی با بیان اینکه خدمات مترو تهران از ساعت پنج و 30 دقیقه صبح عید سعید فطر تا پايان نماز عيد سعيد فطر به طور رایگان ارائه مي شود، افزود: حركت قطارهاي خط يك مترو تهران هر 4 و نيم دقيقه يكبار صورت مي گيرد و با اعزام قطارهاي فوق العاده در زمان هاي ازدحام جمعيت اين فاصله گذر كاهش هم خواهد يافت. 

نايبي تاکید کرد: مترو تهران این آمادگی را دارد تا در صورت ازدحام مسافران تعداد اعزام حرکت های فوق ‌العاده را افزایش دهد و با ارسال قطارهاي خالي به ايستگاه هاي پرتردد براي جابجايي راحت تر مسافران اقدام كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار