چمران در جمع خبرنگاران:

شهردار تهران به مرخصی مجدد رفته است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در روز‌های منتهی به انتخابات دور دوم به مرخصی مجدد رفته است و شهرداری با سرپرست اداره می‌شود.

 مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز اصلاح نرخ بلیت‌ها و بررسی پلاک‌های ثبتی از حیث باغ بودن یا نبودن بررسی می‌شود، اظهار کرد: قرار بر افزایش نرخ نیست بلکه اصلاح نرخ است.

وی در خصوص سفر‌های انتخاباتی علیرضا زاکانی اعلام کرد: شهردار تهران مجددا مرخصی مجدد گرفته است و شهرداری در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود.

چمران با بیان اینکه پرونده‌ها در کمیسیون ماده پنج بررسی می‌شود و در شورا پیوست‌ها بررسی می‌شود، تصریح کرد: مقدمات بررسی طرح‌ها پیوست‌های ترافیکی است و حتما باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان طرح را در شورا بررسی کرد.

وی افزود: در کمیسیون ماده پنج در هفته گذشته چند پرونده پارکینگ بررسی شد. شهرداری می‌تواند زمین بخرد و پارکینگ بسازد. برای مثال در منطقه ۱۰ تعداد یک تا دو نقطه شناسایی شده تا برای ساخت پارکینگ خریداری شود. ساختمان‌هایی که با کمبود پارکینگ نیز مواجه هستند در جلسه روز گذشته کمیسیون ماده پنج بررسی شد.

چمران گفت: اخطار‌هایی به بیمارستان شهدای تجریش داده شد و شهرداری کار این بیمارستان را نگه داشته است. دیوار بیمارستان در خیابان شمالی باید عقب نشینی کند. تا این اقدام انجام نشود شهرداری نمی‌تواند کمکی کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار