سنندج؛

تامین رفاه حال گردشگران در تعطیلات تابستانی

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مریوان گفت: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان مریوان برای تامین رفاه حال مسافران در تعطیلات عید سعید فطر و تابستان اهتمام لازم را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، منصور مراد ویسی در اولین جلسه ستاد سفر در سال 94 با حضور دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: نظر به پیش رو بودن تعطیلات چند روزه عید سعید فطر و دو ماه تابستان دستگاه های اجرایی از جمله اداره صنایع دستی و گردشگری، هلال احمر، صنعت و معدن، مرکز بهداشت و دستگاه های متولی دیگر، موظف به اهتمام و تلاش خود در خصوص پذیرایی مناسب از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

وی افزود: شهر مریوان همواره در طول چند سال اخیر در غرب کشور و استان به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری و جذب توریسم شناخته شده است.

مرادویسی بیان کرد: خوشبختانه در طول تعطیلات نوروزی 94 و نظر خواهی از مسافران نوروزی بیشتر از 86 درصد از مسافران و گردشگران، رضایت نسبی خود را نسبت به میزبانی و شرایط اسکان در این شهرستان اعلام کرده اند.

معاون عمرانی فرماندار مریوان گفت: دستگاه های اجرایی سعی خود را در جهت فراهم کردن بهترین اسکان و خدمات به مسافرین و گردشگران نگین سبز غرب کشور مریوان به عمل آورند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.