فرماندار شهرستان نکا گفت: با آخرین هماهنگی های انجام شده در سطح شهرستان، شرایط حضور گسترده و حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس نکا فراهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر احمدی روز قدس را روز رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبران عالم دانست که باید فریادآزادی خواهی بلندتر از گذشته فریاد شود.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسراییل تنها با فلسطین کار ندارد بلکه به تمام جهانیان ظلم می کند، افزود: در روز قدس جهانیان باید حضور حماسی در دفاع از فلسطین و فریاد رسای مرگ بر اسراییل داشته باشند.

فرماندار نکا با اشاره به اقدامات انجام شده برای این روز بزرگ گفت: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای حضور با شکوه مردم شهرستان نکا در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شده است و همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین ادارات و نهادها نیز در آماده باش کامل هستند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها نیز با در نظر گرفتن تدابیر ویژه در راستای نصب بنر متناسب با روز جهانی قدس اقدامات لازم را انجام داده اند و رسانه ها نیز آماده انعکاس این حضور گسترده هستند.

احمدی با بیان اینکه همه تلاش ها در جهت برگزاری بهتر و با شکوه راهپیمایی روز قدس صورت می گیرد، بر لزوم حضور گسترده و با شکوه مردم در مراسم راهپیمایی امسال تاکید کرد.

آیین روز قدس در شهرستان نکا همزمان با سراسر استان مازندران ساعت 11 صبح از مقابل جهاد کشاورزی نکا به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) محل برپایی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.