نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: مردم در روز قدس به دنیای استکبار نشان می‌دهند تا آخرین نفس پای آرمان‌های این نظام و انقلاب ایستاده اند.

* به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مردم بهشهر باوجود بیدار ماندن و احیای داشتن شب گذشته حضور گسترده ای در چهار راه استقلال بهشهر دارند اکیپ هیأت ناجیان غریق شهرستان بهشهر نیز با اکیپ کامل حضور پیدا کرده و حمایت خود از مردم مظلوم جهان را اعلام کردند.

* راهپیمایی پر شور روز قدس بهشهر با حضور مردم مجاهد و انقلابی این شهرستان از چهارراه استقلال آغاز شد؛ حضور مردم نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر و پرشورتر بود.

* احمدعلی مقیمی، نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه، اظهار کرد: دنیای مدرن و مدعی حقوق بشر چه کردند، جز زندان‌های مخوف ابوغریب و گوانتانامو و کشتار مردم چه به ارمغان آوردند، مردم در روز قدس به دنیای استکبار نشان می‌دهند تا آخرین نفس پای آرمان‌های این نظام و انقلاب ایستاده‎اند.

وی بیان کرد: ملت ایران خواهان آزادی قدس و آرامش در فلسطین و همچنین امنیت برای مردم مظلوم یمن است.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: مسئولان ما هم هرچه بیشتر خدمت کنند، بیشتر هویت پیدا می‌کنند، این را امام گفت که مردم ولی نعمتان جامعه هستند، مردم صاحبان اصلی مملکت هستند؛ و حال امروز مردم شریف و غیرتمند ایران ندای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود سر می‌دهند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مردم ، بهشهر ، جهان ، مظلوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.