جواد واحدی فرماندار مرکزاستان از شهروندان ساروی برای شرکت در راهیپمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، متن پیام بدین شرح است:

روز قدس شکوفه ایی از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین ،پایه گذار مقاومت شد .

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

روز قدس امسال در حال برگزار میگردد که گوشه گوشه جهان اسلام در آتش نزاع، درگیری، فتنه تکفیر تروریست‌ها از سوریه، عراق، یمن و بحرین گرفته تا شمال آفریقا می‌سوزد و در این میان حملات بی‌رحمانه سعودی‌ها به مردم مظلوم یمن و کشتار هزاران غیر نظامی بی‌دفاع و انهدام خانه‌های مردم و زیر ساخت‌های اقتصادی آنها حتی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است ، روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

در روزقدس پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار میشود .

ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم وسرافراز شهرستان ساری به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت هماره از آرمان‌ها و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همراهی مراجع عالیقدر، عالمان و مسئولان، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، سنگ‌تمام خواهند گذاشت و برائت خود از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در زمین را اعلام خواهندنمود .

اینجانب به نوبه خود از جامعه فهیم و مومن مردم شهرستان ساری به ویژه خانواده بزرگوار شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ،جامعه مدرسین و دانشجوایان ،ورزشکاران و مسئولین دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.»

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پیام ، قدس ، ساروی ، شهروندان ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.